k
k
Nyitólap Garancia Technikai Leírás Pályázat Készülék szervíz Kapcsolat Kavitációs és RF készülékek Vákuum Lipomasszázs HIFU Hullámmasszázs, Nyirokmasszázs Tartós szőrtelenítés, IPL - E-Light Arckezelő készülékek Mezoterápia, Elektroporáció BÉRELHETŐ IPL készülék
Garanciális feltételek A 49/2003. (VII.30.) GKM rendelet 4.§-ának (1) és (2) bekezdése szerint a garanciális javítási idő nem meghatározott, annak  határidejéről tájékoztatni kell a fogyasztót és a forgalmazónak/szerviznek törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést  legfeljebb harminc napon belül elvégezze. A 10.000.- Ft., azaz tízezer forint bruttó értéket meghaladó termékekre az  egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó 151/2003  (IX.22.) Kormányrendelet érvényes. A 151/2003 (IX.22.) Kormányrendelet hatálya alá nem tartozó termékekre az alábbi feltételek  szerint vállalunk jótállást. A jótállási igényt a Garanciajeggyel és a forgalmazó által kiállított számlával lehet érvényesíteni, a vásárlás napjától számított, a  Garanciajegyben meghatározott naptári napig. A meghibásodott terméket csak eredeti csomagolásban, tartozékaival együtt (pl.: kezelőfejek, vezetékek) áll módunkban átvenni. Az  egység azonosító címkéjének (garanciacímke, sorozatszám és egyedi azonosító, valamint egyéb zárjegy és matrica) sérülésmentes  állapotban kell lennie. A meghibásodott termékhez Szerviz munkalapot kell csatolni, melyen a Vevőnek kell a hibát leírni. A javítás csak a készülékre terjed ki (a kezelőfejekre nem), azok esetleges cseréjével. Amennyiben a javítás alkatrész cseréjével  megoldható, a Vevő köteles azt elfogadni. Ilyen esetben a Vevő árcsökkentésre, készpénz visszatérítésre nem tarthat igényt.  A garancia csak a készülékre vonatkozik. Amennyiben a kezelőfejek meghibásodnak, azt kizárólag cserével áll módunkban megjavítani  melyet a vásárló fizet meg. Ha a garanciális javításra átvett termék a feltüntetett hibát nem produkálja, szervizünk munkadíjat kérhet az ügyféltől.  A garancia nem érvényesíthető Jelentéktelen hibának minősül és nem garanciális esemény az észlelt elváltozás, ha a termék használati értékét jelentősen nem  csökkenti, használhatóságát nem befolyásolja.  -A termék szállítása vagy üzembe helyezése közben bekövetkező sérülés, vagy a nem megfelelő tárolás.   -A terméken bármilyen mechanikai sérülés (égés, roncsolódás, törés, repedés), akkor is, ha a hiba látszólag nem függ össze a  sérüléssel.   -A terméken elemi kár okozta a meghibásodást (pl. villámkár, túlfeszültség, beázás).  -A terméken szereplő sorozatszám, egyedi azonosító címke, zárjegy, vagy egyéb matrica sérülése, hiánya.  -A termék nem rendeltetésszerű használatából eredő meghibásodások (pl.: szakszerűtlen szerelés, hibás kábelezés okozta  meghibásodás, stb.).  -A termékeken illetéktelen és/vagy szakszerűtlen javítási, szerelési próbálkozásra utaló nyomok sérülések.   A garancia csak a forgalmazó által kiállított számlával érvényes. Amennyiben a készülék tovább értékesítésre kerül, a garancia ebben az  esetben nem ruházható át a következő tulajdonosra.  Javítási munkákat csak a forgalmazó által erre felhatalmazott szakszervizek, szakemberek végezhetnek, amit adott esetben számlával is  igazoltatni kell. A jótállás a Ptk. 248. § (1) bekezdése szerint nem érinti a jogosultnak (vásárlónak) a törvényből eredő jogait.
Garancia